Vacature Assistent(e) Planning / Customer Service (1 FTE)

Standplaats Oss

Denk jij in oplossingen en ben jij hulpverlenend ingesteld? Dan zoeken wij jou!

Wat zijn jouw werkzaamheden?

  • Invoeren en verwerking van orders in het digitale systeem;
  • Gereedmaken van vrachtdocumenten voor de chauffeurs;
  • Issues tijdens ritten oplossen: routewijzigingen, extra laden/lossen, etc.;
  • Verwerken van spoedritten;
  • Contactpersoon voor chauffeurs en klanten;
  • Je zorgt dat de expeditie-medewerkers op te hoogte zijn van wat er geladen en/of gelost moet worden d.m.v. laadlijsten;
  • Je zorgt voorziet de chauffeur van ritlijsten en bijbehorende vrachtdocumenten.

Ad Dollevoet B.V.

Ad Dollevoet B.V. is een dynamisch transportbedrijf met een ruime ervaring in koeriersdiensten, distributie- en FTL-transport en op- en overslag. Wij beschikken over een modern wagenpark van ruim 50 voertuigen en een compleet nieuw, gemoderniseerd distributiecentrum met ca. 16.000 m2 warehouse. Iedere dag staan we garant voor de perfecte kwaliteit en specifieke wensen die wij onze klanten bieden.

Ad Dollevoet B.V. is nog met recht een echt familiebedrijf te noemen dat inmiddels gerund wordt door Sebastiaan Dollevoet. Hij heeft met de gedegen visie van zijn ouders als basis, een eigen strategische visie ontwikkeld, waarin de kernwaarden betrouwbaar, flexibel en klantgericht centraal staan.

Waar ga je werken?

Jouw werkzaamheden voer je uit in het hoofdkantoor van Ad Dollevoet BV te Oss.

Functie-eisen

  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare CS functie;
  • Je hebt een goed oplossend vermogen, waardoor je direct kunt reageren op onverwachte gebeurtenissen;
  • Je bent proactief en hulpverlenend ingesteld;
  • Je kunt ad-hoc werk verrichten voor de planning;
  • Je hebt ervaring met MendriX (dit is een pré);
  • Je bent communicatief sterk en komt direct tot de kern van het onderwerp;
  • Je bent flexibel en vindt het niet erg om af en toe eens over te werken.

Ons aanbod

  • Vast werk voor langere tijd, met uitzicht op een vast contract;
  • Een dynamische, resultaatgerichte en no-nonsense bedrijfscultuur;
  • 24 vakantiedagen (waarvan er 2 vakantiedagen onderdeel zijn van het Persoonlijk Keuze Budget) of meer (afhankelijk van leeftijd);
  • 8% vakantiegeld;
  • Een salaris conform cao Beroepsgoederenvervoer (TLN).

Is je interesse gewekt?

Ben jij enthousiast geworden over de vacature? Solliciteer dan door een e-mail te sturen naar HR@dollevoet.nl met een korte motivatie en jouw cv.

Acquisitie n.a.v. de vacature wordt absoluut niet op prijs gesteld.

2020-11-09T18:53:14+00:00
Go to Top